piątek, 8 września 2017

Witajcie

Zapraszam serdecznie do mojego świata, który pachnie kawą. Miejsca, którego każdy centymetr przepełniony jest psią sierścią, a po kątach walają się stosy książek. Chcę dzielić się z Wami swoimi pasjami i wszystkim, co mnie inspiruje. Znajdziecie tu subiektywne recenzje (wierzycie w to, że recenzja może być prawdziwie obiektywna?). Pojawi się i rękodzieło, które jest jednym z moich zainteresowań. Zapraszam do skupiska prostych przepisów i potoku nieprzemyślanych słów. Będzie mi miło jeśli zechcecie być częścią tego zwariowanego kawałka Ziemi, mojego kawałka Ziemi 😘



3 komentarze:

  1. Życzę powodzenia w blogowaniu, bo wiem jaka to jest ciężka robota! I dużo sukcesów! Pozdrawiam, amsoff.wordpress.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :D Dopiero zaczynam, a takie miłe słowa są ogromną motywacją

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście dla mnie ogromnym wsparciem i sprawiacie, że czuję, że to, co robię ma sens. Cieszy mnie, gdy mówicie, że korzystacie z moich przepisów. Jestem otwarta na Wasze pomysły. Każda kreatywność, Wasze oryginalne sposoby na wykonanie moich przepisów są na wagę złota. Nie bójcie się zadawać pytań. Chętnie na nie odpowiem. Dyskutując na różne tematy możemy stworzyć tu przyjemną atmosferę. Pozdrawiam wszystkich kawoszy i nie tylko! ❤️